Friday, September 23, 2005

The One With the twin..

Nak kenal kembar tak seiras... pastuh tak sama mak.. tak sama bapak?



Yang and malik

Tak tau la derang ni janji ke hape.. tapi aku rasa yang kawin ngan Yang aku.. tak tau plak kalau Malik bleh baca instinct nak pakai baju sama... mementangla satu geng ... partner badminton.. uniform pon kene sama la erk?

Tapi, cam comey plak kan?

Sebenarnya.. aku adalah amat sangap arini.. kaki adalah sangat sakit kerana semalam terpeleot kat Syed... nak jalan pon dengkot.. mlm tadik tido pon.. sengal je rasa.. so... takder keje aku pon update la blog nieh.. hahaha..

Dahla.. dari merapu.. baik baca newspaper.. korang pon dari buang masa baca blog tah hape2 nieh.. baik g buat keje....

Selamat hari Jumaat!!

7 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Abu Qais said...

Beserrr la kalo terjumpa spesis2 cengginihh ... derang ni bukan setakat baju jek samerrr ... kalau tanggal baju ... cubit sket kat tangan ke kat badan ke ... anta spesimen gi lab .. tgk daging pon samer .... mesti jumpa DNA maleee .. cuma Yang jek ada tecampur susu strawberi skett

za1nee said...

hish aku ingatkan dr ko diagnose ko dpt twin ke!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... lenny memberikan ku janji2 palsuuuuuuuuu

chikanoz said...

when i read the title, i taught u got twin baby.. haiya, bikin suspen aja...

laydiefa said...

errr.. maybe buy 1 free 1?
:p

Lenny said...

misleading erk tajuk? i wish i could have a twin baby.. takper.. laki aku mesti setuju next round try baby twin plak.. hahhaha..

sorryla chikanoz and zaini.. harapan palsuu..

zai: spesis yg sama DNA ngan u gak.. hahaha.. spesis malee..

laydiefa : ha.. ok gak.. u amik satu.. i amik satu.. aci??

mysara the bozo said...

hmm dah lame tak main badminton hehehe