Thursday, January 17, 2008

The One With the Pizza Party II

Before this entry become basi... baik cepat2 post..
hehehe..

Last Sunday, we (read: ila, filla, moon, mai and me)

_____________________________________________

Hahaha.. percaya tak.. sampai situ je ayat aku... pastuh ilang tah kat mana..
masya Allah pemalas giler la aku skang.. mana la tak gemukkk!!
menci..!

anyway... sbb dah buat dah post nieh.. biarla sambung and terus post yer..

Actually me and few frens meet up kat rumah ila since ila yg ada oven besar utk accomodate semerang nyer pizza... so.. dier lah jadik host nyer..

Don't get me wrong.. bukan aku terer bangat pon masak2 nieh..
buat pizza nieh pon.. di ajar oleh sifu Aiza aka Laydiefa... ha nak tanya recipe apa2..
silalah rujuk sifu yer.. dier mmg terer...

We had great time making the pizza.. ngan geng2 yg giler2 seme...
mana taknyer... si ila ngan filla mmg tak abis2 dok kepoh saper lagik best and power...
siap cheese saper paling mahal pon nak mengepoh.. (yerla.. cheese aku paling murah..hahah)

apapon.. hope you guys will benefit from it.. next time jgn malas2 buat pizza yer..
senang je pon kan?

some pics taken on that day..pics credit to moon,sutan,zaimi,and radie.

mula mula...

dah buh sos...

dah siap bertopping

dah bleh makan... jgn terliur ye..

chedap dap dap..!

ni bukan pizza... nie gambo hiasannn... ahhahah.. nengok pipi cam doh pizza tgh naikkk kan?

5 comments:

Anonymous said...

i noe skang mmg malas nak update or write posts kn.

Filla said...

hi cikgu... mmg best cikgu nie.. i like..heheh.. we had so much fun biler dpt masak pizza together2 kat umah yg ada oven beso kan kan kan?? heheh.. best arr ko jadik cikgu lenny.. len kali ko ada resipi2 hawt from oven lagi leh kita kecek2 lagi si ila tu..ila kan suker org dtg beduyun2 lepak umah dier..huahahahha (memandai jerk aku)...
*happy birthday kat budak yg pipi mcm doh pizza tuh...auwww..bam2 nyer mcm nak telan!!!

sitynuress said...

wahhhhh itu mudakk manyakkk chomels
:D

...$weE+ 666... said...

dipendekkan jeles, aku jeles weh!!!!!!!!!!!!!~ hehehe... tapi aku suka tengok budak pipi mcm doh pizza tu... suka sgt! serius! meh aku nak uli doh tu jap... hehehe... *muahz*

Lenny said...

zz : hehehe... mmg dier terlebih uli la tuh sbb tuh jadik camtuh