Wednesday, June 17, 2009

The One With the surprise!!

I am really glad that I have great frens around me...
I know very well that they will always be there when I need them..
even when I never voice out my misery... and told them I need them by my side... but I know the fact they care.. and will always be there...

For an instance....
As I've been having rough days at work for past few weeks..
I've been so stressed out with work and what not...
suddenly I received an email from the receptionist saying that there's a parcel for me....

wahh.. terus terujaaaaaaa....
cepat2 pegi amik parcel tuuuu....
dapat2... terus bukak... sungguh excited sampai tak sempat nak snappy gambo..
bila bukak.... dapat msg ni..

"Happy birthday lenn... from Moon"

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!
sungguh tak tersangkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

I am sooooooo touched!
Thanks so much Moon.... really make my day!!!
best best....

kawan2 jgn jealous erkkk...
saya dapat gift yg best lagik comel innieww..

skang tempat dier special kat opis..
:D

ramai tegur cakap mana belii... dengan bangganya ai announce..

"My dear fren give it to me.." (sambil senyum riak, bley?)

hehheheheh..

Moon,
again.....

thanks so muchhhhhhh
suka bangatttttttttttttt!!

8 comments:

ila de cute said...

wah cantik nya..i like..tu tempat utk gantung accesories kan...

Miss Moon said...

hai lennnnnnnnnnn wink wink wink .

glad u like it ....i know u like suprises ,and i know u agak down lately ..hope this will cheer u up ...and makes u ingat ai everytime tgk benda alah tew hahhahahhaha ....

len ingat tak u ada kasik ai arm rest utk mouse tew ...kawan kawan ai dah picit dah bijik bijik kat dalam tew until one day ai dtg opis tgk ia sudah bocor . Itew oink oink udah peyedddddddddddd

yup ila tmpat gantung aksesori .

Baby Lyana said...

i loikkee dah lama berangan nak beli..tp x beli2..sebab almari make-up dah penuh.. huhu... cam kena beli almari yg lagi besar ni..

Lenny said...

ila: tuhla... cantik... sukaaaaa!!

moon: thank moon.... mmg moon best sangat menda tuh... kawan2 aiii very the jealous!

la.. dah pecah keee.... erm.. takper.. nanti i carik lain kasik okeh?

twin: ha.. mmg kene beli lemari besar lagik la tuh namanyer...

Filla said...

*telan air liur*.. aku tempat accesories takder..so main campak mana2 jer.. hihihi...

genny da bomb said...

cantikkkk..mula2 ingat menda la..takde idea nk teka apa hehehhe

Unknown said...

cantikkk nyer..

moon! nak jugak! 4 set bijik cukup laaaa..

happy2gether said...

wahhh lenny bestnyer dpt surprise...cantik pulak tu present tu...jealous nih...Moon nak satu gak,hehehe....

Lenny tgh tense byk keje ek...mai harap lenny cpt2 kurang stress and keje settle...miss u!