Friday, November 30, 2007

The One With the new ride


Heheh... at last... my mengada attempt telah berjaya memujuk hati suami terchenta(Baby, I luv u tauu..) to buy 2nd car, since we both now doesn't work nearby(nearby means just another building away, walking distance ye..) and he works shift.. so.. masa pegi keje pon tak sama..

Adalah sangat sukar utk kaki jalan sepertiku jika tidak memegang kereta...
seriously.. i felt like... patah kaki sbb tak bleh berjalan..
just imagine betapa rindunyer aku kat mid veli, bangsar village.. sbb susah giler nak pegi kalau takder kete.. before this, almost everyday lunch hour mesti kuar... but since ada satu je kete..
susah... tak bleh berjalan tauww..(mesti laki aku nyesal beli kete skang..)

I would like to thank my frens yg sangat bersusah payah sewaktu ketiadaan kereta..
Nazham... pagi2 u ols amik mak kat umah khan... merasalah awal u ols pegi opis sbb mak khen..
pastuh.. balik pon kadang u ols antar mak.. kadang katik jemput....
thanks both of u... mak sayang korang!!! muahs!

and my special thanks goes to my beloved hubby...
Baby.. thanks so much.. i know you bought the car coz u love me so much kan?
sbb tak nak i susah hati ari2 kalau u beli motor kan? hehehhe..
thanks baby.. it means a lot to me..
sayang dier.... muahs!!!

Tho I didn't get the same registration number as my Wira (bleh tak number 2299 skang dah nak seribu regenyer??)... tapi thanks gak sbb susah payah bgn pagi2 nak pegi JPJ sampai 4 times.. just to check if we can still get the number.. eventho u never really care apa pon number kete tuh..
thanks baby... for ur endless love and support to me..

luv u.....!!

4 comments:

Anonymous said...

nak naik bawak gi jalan jalan boleh? hehehe..

Lenny said...

chikanoz: mari mariiiii...

theotherme said...

wohooo..new ride eh..i pun berkenan la..:P

...$weE+ 666... said...

sori deaar dah try tolong nak dptkan the number for u, but according to maklang kena book much earlier sblom number tu kuar skrin, baru bleh bagi diskaun. huhuhu... anyway, nice ride! bila bleh kita beronggeng bersama viva forever tu???? *wink*