Thursday, September 04, 2008

The One With Raya Cookies

Cam biasala... kalau nak raya.. sebok la ngan persiapan raya walaupon baru beberapa hari je puasa kan?

As for me.. tak ketinggalan sama... and as usual, I will be helping my sister in law in selling her yummylicious raya cookies... mind ya.. some of it.. i even bake them myself! hehehhe... ha... rajin tak rajin... jgn tak tauuu!
hehehhehe..

Orders will be open until 19 Sept, so.. hurry up and make your orders now ya?

Details on the cookies.. pls visit my Sales blog now...

Sneak preview......
jgn ada yg meleleh air liur dah la ekkk....

So.. apa tunggu lagi... order la.... hehhehehhe

4 comments:

Mrs.Nury said...

wahhh rajin betul ko len buat kuih raya.Banyak jenis jugak ko jual ek...aku jual skit je..just tolong2 my mum hehehe :)

...$weE+ 666... said...

lenn... nak order nih!!!
macam yg tahun lepas nyer... 2 balang choc chip, 2 balang cornflake rocher... ok?!! anything sms me k... thanks dear!

ila de cute said...

wah rajin nya ko lenny...larat ek ko buat kuih raya...aku cam biasa, mak aku le yg buat. last year aku wat snedir, tp thn ni tak larat le...

Lenny said...

nury: yg banyak kak long aku buat.. aku pon tetolong je.. aku nieh.. seskit ada lah..

zz : dah amik order.. cam taun lepas kan? tq dear

ila: hehhe.. ko kan preggie.. mestila penat seme.. takperla.. mak ko larat nak buat.. apa salah nyer.. manja2 skit..