Friday, August 21, 2009

The One With Raya Cookies

Setelah di email, di sms, di call... barula aku nieh bergerak kan?

Sekarang big M sangat hebat melanda.. and mood mmg takder...
tuhla dah ramai tanya baru la sebok nak update...

So, kawan2 sekalian yg di kasihi..
yer.. saya masih amik order utk Kuih raya taun nih..
silalah ke sini yer...

kalau nak beli bag2 baru utk raya pon..


bleh tgk kat sinun... blehlah anda melaram di pagi raya dengan baju baju baruu..
hehhehee.... pasti vougue de vast terbabas2 gittew ya...

oklah...nak melayan kemalasan tahap gaban..

nanti ai update lagik..

banyak sebenarnya entry menanti.. tapi mood... tarakkkkkk!!

4 comments:

Unknown said...

ko tiap2 tahun buat aku terliur tengok biskut raya ko nih..
nak order..kang sampai kat aku...serdak serdakk jer!

apa kata ko antar depan pintu umah aku... hehehe..

wehh aku sonottt lahh ko pon sama..leh la..citer citer pasni. syok syok syok..

Baby Lyana said...

ha twin..tgh dok kira berapa nak order..nanti kita order ek,..last year tak order sebab kena pantang..this year, akan ku order seperti biasa..

Lenny said...

jujue: hehhe... apa kata ko mai KL amik? ahhahahha

twin: ok.. nanti inform la yah?

theotherme said...

alamak sedapnyer dek...
nanti akak tolong promote2 kan...

kita orang kampeni bagi kuih raya..hehehe