Thursday, September 22, 2011

The One With the Bibik yg suwet.. hahahha

ahaha.. i baca tajuk i dah gelak sorang2...
sebenarnya i tak sihat nieh.. dari malam td i dok pening2.. muntah2.. (sebelum korang speku i nak cakap i tak pregnant!)... huhuhu... ada angin jahat dalam badan... perut i rasa cam ada belon yg sedang kene pam! dok terisi anginnn je.. pastuh tak bley nak kuarkan! sungguh jahat angin itu..

semalam i main futsal.. seperti biasa i tak nak la makan dulu kang muntah terbelahak plak kang kan.. perut penuh.. tapi mungkin itu adalah culpritnyer... sbb pas main.. rasa cam sebu... perut siap cramp.. pastuh balik rumah.. tak sampai pon rumah lg i dah blueekkkkkk kat jalan raya... huhuhu... nak naik tangga rumah pon cam huyung-hayang.. sampai2 terus boom kat sofa...

pastuh mintak bibik baldi bley? (eh, devaju tak? dulu bibik muntah kat baldi skang i pulak?).. bibik datang to the rescue... alya gelabah.. dok urut kepala.. bibik urut belakang.. i dah cam nak pitam.. dah ler badan busuk... berpeluh pasal blom mandi lg main bola.. seme serba tak kene!

sampai tgh malam pon tak ok.. seb baikla i ada bantal panas... tuh pon dah nak tido masa en zamzari ingatkan baru teringat.. tuamla dekat perut... kat belakang.. rasa lega skit.... dekat kol 3 kot baru tido... uhuhuhuh..

esoknyer.. (pg td lah..)... i bgn dengan rasa loya lg.. pening jgn citer la.. kuar dari bilik dok kat sofa... bibik datang lg to the rescue... dier cakap byk sangat angin ni... jahat ni angin nya tak mau keluar.. kata bibik... pastuh i cakap takperla.. nak siap2 nak g keje.. nak kejut alya mandi seme...

tau takkk... bibik wat apa?? dier buatkan air halia utk i!!!! suweettt takkk?? muahahahhaa... sayang dier kat i kannn..... hehehhe.. yerlah.. sbb dulu i siap buat air milo siap buat bubur bagai.. so kirenyer.. kitorang sama2 suwett la kan? muahahhaa.. lawak..

anyway.. thanks bibik.. kat opis sambung berangin lg .. siap ada geng ngan Is... dier la nie... dari smalam.. tah tah jangkit dari dier ... so arini kitorang lunch minum sup je... mihun sentuh skit je.... hahahhaa.. pastuh..pegi mynews beli ENO... hehhehe.....

sampai skang pon masih rasa berangin.. korng ada tips tak buang angin jahat nieh? letih ok... nak kentut tak bley.. sendawa tak bleh.... tensi!

6 comments:

happy2gether said...

suweet nyer bibik Antina....tuh dia kalo kita sakit risau dorang ek..camtulah gak kalo dorang sakit...hihihi take care yer Lenny..blk mintak dia urut pulak....nak buang angin minum air suam la kots...huhuu mai pon tak brp pandai....get well soon...

liz said...

makan buah yang berair banyak macam tembikai ke..rock melon ke (eh! tembikai gak)..xde la kentut sangat..tapi akan sendawa besar atau terbluek..kasi mampat balik perut dengan air..bagi angin2 tu berebut2 nak keluar..=P

Nadiah said...

You so lucky dear....Alhamdullilah.
Agreed with you.Benda kecik2 tu pejamkan mata saja.Susah nak cari maid yg baik zaman sekarang ni.

Lenny said...

mai: ha itu la.. risau dier saya sakit.. dier mmg sebok urut2kan juga..

liz: thanks for the tips..

nadiah: ha.. btul la tuh.. kita nak carik yg tak dera anak.. yg tak lari .... pon susah kan... kalau ok tuh.. kire pejam ajer yg lelain...

Nurul Aznil said...

salam,

Ai airtu, pergi makan nasi ayam hailam kat Uptown. tambah itu halia dalam itu sambal. sampai esok kUntUt dan sendawa... sedap! :P

Lenny said...

nurul: wah ye ker.. camtuh i pon nak kene suh yang bawak pegi uptown la gini.. ahhahahaha..:D