Friday, July 27, 2012

The One With the Raya cookies.. for sale!!

Hehehe... sorry... I know I am a bit too late nak post menda nieh... org lain dah tutup order kot acik baru sebok nak bukak order...

tuh pon... sebab org dah tanya2... hampunn... I bz ok... tapi utk tidak menghampakan kawan2 tersayang (ececewahhhh..)... I upload kan lah ok?

Cookies nieh I takyah nak citer panjang la erk.. pasal I rasa korang seme pon dah tau... rasa... jgn risau.. kualiti terjamin...

So, kalau berminat nak order silalah email atau tinggal comment (jgn lupa sertakan contact kot tak camner lah I nak contact u ols balik kan?). Nanti I akan email balik order confirmation and payment method ok?

Order closed : 10 August 2012... so cepat2 email okay?

So, apa yg ditawarkan.... (copy paste dari Sales Blog- kalau nak beli bag raya sila pegi sinun yerr..)

Almond slice
M = RM28 (approx: 500grms)
L = RM52(approx: 1kg)



Choc chip cookies
S = RM22(approx : 300grm)
M = RM27(approx: 500grm)
L = RM 50 (approx: 1kg)



Cornflakes Rocher
M = RM22(approx: 50 pcs)
L = RM43 (approx: 100pcs)



Almond London (almond is full, not cut into half)
M = RM25
(approx: 50 pcs)
L = RM45
(approx: 100pcs)



Tart nenas gulung
M = RM26
(approx: 50 pcs)
L = RM50
(approx: 100pcs)

So, jgn tunggu lama2... nanti di ambil org...! ahahha... saper nak order pls email me at chomells@gmail.com yer..... thanks u ols.. muah!! tata!

3 comments:

Unknown said...

Salam,

u kijam tau. suruh Ai jgn makan carbs, sekali NAH u jual carbs...

*sob *sob

batu belah, batu bertangkup...

genny da bomb said...

lamanyaaaa tak tgk blog kawan2 blog..huhuhu..bz sgtttt!!

Lenny said...

Nurul : nanti dah dapat weight idaman boley makan dah... makan.. bukan melantak.. ahhahahahaha...:D

genny : tulaaaaaaaa... awak busy mummy!