Friday, January 13, 2017

The One With the Sweet comeback?

Assalamualaikummm....... tok tok tok.. ada orang tak? hahhahhaha.. pirahhhh!!!

Dah lama giler blog ni tak berupdate… lama sungguh2 ni.. ada draft setahun lepas punya.. baru sedar tak post pon.. dah basiiiiiii… ahhahaa.. sabar je lah kan…

arituh2 ada la terfikir nak hapdet blog ni.. macam rindu plak nak blogging.. pastuh mcm terfikir plak… eh, ada ke orang baca blog lagik kan? tapi tak kisah la…. blog ni mcm a good way gak nak remember balik apa yg dah berlaku through out our life kan?

pastuh plak…harini Moon lah membakar2 lagik semangat ai nak blogging balik.. skang aku tulis blog balik.. ko cakap ko membayang2 aku membebel kan? ha.. padan muka ko skang sampai ke mimpi la ko asek terbayang aku je…  tak puas ko tengok muka aku… dengo suara.. pastuh skang ko kene bayang2kan pulak tauuu.. kihkihkih..

entry ni special lah kiranya utk ko moon.. as comeback…. comeback ke??
jangan kan back je come nyer hilang plakk… eh tak tak tak… promise kay? aahahhah..

syiok lunch td walaupon kejap je.. sempat jumpa Ila yg sangat kurus skang ni…. ai is jeles… Moon, jom la kita ikut jejak langkah ila…. tapi mampukaaahhhhh aku??? baru jalan 100m pon dah rasa mengah…. pastuh dan dan tuh terus nak ngaku… “dah tua… gini lahh.. “ 



cantik lipstick Moon.... Topaz from FAME...

ohh.. part suruh exercise ko dan dan nak ngaku tua kan? part shopping idak la pulak hahhaha… kita kene mencontohi ila ni moon…

eh, kata nak mencontohi ila.. tapi ni….. jumpa2 utk lunch… LUNCH = MAKAN… MAKAN tak ke = GEMS? ahhahaa….. gelakkkkk!!


beautiful friends....


gambo kat IG Moon sabo I... takper... I buh gambo yg lain sbb ni nampak I kecik skit...
takperla…. yg penting happy kan??

thanks for the lunch orang…. most importantly, thanks for this friendship…
dari anak sorang… sampai dah berorang2 dah kan?

Semoga our friendship kekal sampan bila2…

Sayang korang ketat2!!

 

1 comment:

Miss Moon said...

syabas Lenny

aku suka baca blog nko ...lepas ni.kena rajin rajin tau. aku pun skrg kadang malas nak blog tapi banyak nak citer hahhaha

love u Len n semua kawan kita mmmuahhhsss