Friday, March 11, 2005

The One With disaster alert!

I'm feeling blue today.... ker.. green? ke.. purple....?? tah laaaaaaaa.... yang pastinyer.. I don't feel good...

Kejap rasa nak nak nangis... kejap rasa cam nak marah... kejap lagik cam rasa rilek2 jeee...

When I'm like this... it's better for me to stay low... I don't wanna hurt people around me with my act/words... or even get myself hurt coz one thing for sure... I'm dem sensitive rite now... skit je mesti nangis nye laaa....

Apsal aku camni aaa?? mental disorder ke? kadang rasa nak lari jauh2 tak nak dekat ngan org.. nanti apa aku buat sure buat org sakit hati... or org buat sikit aku terasa.... huhuh... sangat tak best perasaan ini...

tapi... kalau nak lari.. nak pegi mana? cian laki aku pening nak carik... laki aku mesti pening ngan perangai aku camni kan? cian dier..... sorry baby... i pon tak tau pesal i jadik gini arini... u tau apsal tak? u nak tulun i tak??

hukhukhukk.... dah laaa..... malas aku nak layan diri aku sendiri.....:(

4 comments:

hairiemx said...

Kadang2 perasaan kita terganggu tapi tak tahu sebab apa. Maybe you just need to rest. Relax. Perasaan tu akan berakhir jugak nanti..

laydiefa said...

MC ker hari ni?

Anonymous said...

SEBAB HARI NIH BESDAY JA..
HARI TU ACHIK LUPA KAN?
TUH SEBAB JADIK CAMTUH..

LEPAS LUNCH NGAN JA SURE OK RITE?
HA...
BETULLA TUH..

Anonymous said...

SEBAB HARI NIH BESDAY JA..
HARI TU ACHIK LUPA KAN?
TUH SEBAB JADIK CAMTUH..

LEPAS LUNCH NGAN JA SURE OK RITE?
HA...
BETULLA TUH..