Tuesday, July 22, 2008

The One with the tagging game

Kene tag nieh by Moon... lama giler dah.. baru nieh dapat nak bayar utang..
sowie ek..

apa yang anda suker tentang suami anda...
him... just being him...

i don't even know how to say it... but... i know a lot of ppl will nod if i say he is a very good fren.. who'd be willing to do anything to help another fren who is in need.

back then, when we were 'just frens'... he showed me that he is a great fren..
he'll always know when to be there.. and when to help.. even when I didn't ask for it..
trully much appreciate what he has done..

even when we were together... he showed me.. that he never change..
always there... even when it is not a convenient time..

and now... when I am the most difficult person to handle..
he is still there... smiling.. helping me in every way he could..
even when he is tired after a long/odd working hours...
he will always ensure i am fine....
and comfortable...

so... is there anything not to like? you tell me!

:)



adakah anda seorang yang romantik?
ahhaha.. apakah soalan inniew??? ya.. i think i am the most sloopy lovey dovey person....
hahahahhahha.... minah jiwang karatz yg sangat karatz... aku tau laki aku dok sengeh2 dengan pengakuan ini.. tapi takperla... baik i ngaku je kannn...


adakah suami anda seorang yang romantik?
YUPPPP... he is!! owh... even thinking of what he did... makes my heart melt..
he might not be good with writing ... giving cards.. commenting my blog.. etc..
but is his very own way... unexpectedly... he's full of surprises...
and trust me... it just melt me like butter!!! no no.. like icecream kene panas!


luahkan perasaan sayang yang lahir dari hati yang ikhlas untuk orang tersayang...
Baby,
I am never good with expressing my words.. and I know... I haven't said "I love you" enough.. coz with you... it is never enough...

I love you... and will always do...

apa yang anda mahu dari pasangan anda...
susah nak jawap la soalan nieh... basically i just want you to be happy...
that's it..


so.. here goes ...
kan dah cakap.. tak reti nak tulis2 nieh sangat... nieh pon sure dah jd cam tahap jiwang the karatz and maybe ada jugak org yg akan montah darah... :))

i'm tagging:

1. chics
2. belladona
3. darling8tabby
4. ika
5. and sape2 yg tak pernah kene tag lg... hehehheh

4 comments:

Miss Moon said...

alahai lenny timer kasih sebab nko wat gak n bayar gaks utang nih sampai aku dah lupa nko tahu daks .

sonok nyer baca buley moon bayangkan muker nko yg duk sengeh sengeh ngan mata kelip kelip duk tahan senyum nak tulis nih hik hik ....mmg korang nih pasangan yg romantis gitew yg berbunga bunga cinta ...auuuw

suka la moon baca . Take care ya lenny ...

Diver Mom said...

hehe.. so sweet.. ;)

how's the baby punya progress..? ok..? masih ada itu morning sickness..?

cHikAnoZ said...

awwww... romantis nya bile baca. :D

Lenny said...

moon: ada lembaga penapisan muntah darah tuh.. hahhahaha..

haha.. romantis ke moon.. alhamdulillah .. syukur sbb dapat suami camtuh..

zuhaini: erm.. baby alhamdulillah ok.. morning sickness.. ada seskit lg..

chikanoz : hehhehehe...