Monday, November 23, 2009

The One With the tik tok....

tik tok tik tok tik tok...

krokkk kreeekk... krook kreek...(exaggerate la lebih kan..)

tapi mmg pun rasa lapo jeee..
walaupon pagi td dah makan roti tabur milo 2 kpg..
ngan coco crunch lggg... ahhahahha...

isk.. cepat la lunch timee...
nak g makan menatang kat bawah niiiiiiiii!!!



(pics credit to McD Malaysia website)

ha... cepat Mc D jadikan ai Duta... tak memain nyer peminat nieh..!

hehehhehe..
korang suka tak Prosperity Burger nieh?
ai bukan setakat suka je yooouuu.... ai cam suker gilerrr!!!
Last 2 pregnancy pon kan... deliver time2 prosperity dah kuar kan..
dah nak beranak tuh.. dah masuk drip seme pon... sempat lg suh hubby beli prosperity burger nieh.. ahahhahaa..

Actually... last Sunday Adrian dah bgtau, prosperity dah kuar thru status msg kat FB... arituh gak menyinggah McD nak beli... tak sesabar...

Seb baik la kat Btg Berjuntai takder McD... kot tak.. ari Ahad confirm g beli lg.... tapi takperrr.. saaaaattttt je lg nak pegi beli dahhh...
saboooo..... 1 hr to gooooooooo.....

saper nak join???

3 comments:

genny da bomb said...

saje je kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn wat air liur mak menjejer2!!!!!

arghhhh tensiiiiiii nengokkkkk!!

JuJue said...

aku sukooo..
mlm td dah hint hint kat laki aku..masa tgk iklan kat tv. dia buat dekkkkkkkkkkkkk jer.
takpe..masuk gaji je aku wat majuk hentak hentak kaki nak makan jugak2

Lenny said...

genny: dah selamat la kan properity itu dalam perutkuuu... cam tak puas plak makan satu.. tapi nak beli lg macam tamak plak... esok lah kot.. kaya ka mcD nieh... ada aku hari2 beratur lunch kat mcD!

jujue: aku masa sabtu arituh.. dapat tau je dah kuar aku dah bgtau laki aku... "baby.. arini i nak lunch mcD... prosperity... jom jom.. dah lapa.."

hahhaha... mampu ke dier nak tolak keinginan bini dier yg dah dimengandungkan nieh... kalau nak tgk muka aku sedey sepanjang ari cuba lahhh.... hahahhahahha... nak tak nak terpaksa la singgah juga... hehehheheheh... keji kan aku?