Wednesday, October 15, 2014

The One with the KLMJ... :P

Do you have circle of frens that, eventhough you have not seen each other for soooo long... yes... long enough that your wrinkles or fine lines were never exist back then... but when you meet them, on the same second you just click like the old times....

If you asked me, the answer is definitely YES! and I have the chance to meet them recently.. some of us have not seen each other since we left college (don't ask me how long.... just accept that it is very very very very long time ago).... but the moment we see each other, we become like college buddy again, just like that... that's how amazing this frenship to me... and I embrace each and every one of them....




Farah, Me and Kirana...

hahahah.. fefeling KLMJ pulak (Farah lemau, if you are reading this, you dah tau kan what is the meaning of KLMJ)... ahahhaha....
 

I am truly blessed to have met such wonderful frens like them... meeting them now.... triggers the "teenagers" memory in me... ahahhahahahah..... nampak beno dah tua nak veranganz teenager kannnnnnnnn.... duuugggghhhhh (Kirana's fav word) hehehhe...




Hahaha... bila dah banyak sangat take... I dah penat and menjelir lidah la jawapnyyerrrr... ahhahah

I still remember back in college... how kalang kabut our life is... some of us, tuhla first time dok jauh dari family.... but we are lucky enough that our path crossed, and we become close buddy since then...

I had 3 roomates... first one was just a month kot? since she is the senior and she prefers to stay with seniors as well.. lucky enough, I managed to find another room mate, Sue. hehehhe....

Sue ni sangat pandai orgnya... and she is creative and detail in many ways.... on the contradicting part... I ammmmmmm not like that.... hahahhaa... kesian Sue ada rumet cam aku.. but then, on Summer break, Sue tak amik any classes.... that is when me and Uya become room mate... hehheheh...

I really pity Uya.... sebabnya??? ahahhaha... she has to cope with meeeee..... bgn pagi susah.... asek2 5 minutes twinkle2 little star... and she usually wait for me... walaupon tak sama course and kelas lain2.. we will walk to the lecture hall/building sama2.... dah ler our block palliinnnngggg jaaauuhhhh dari lecture block... tapi gigih kannn.. nak pegi class.... 


Uya my rumet... Farah lemau (you block F kan?) .. and Preeti.. pon block F kot?

But the best part dok block paling jauh.... the rest would wait for us... ahaha... sebab sampai depan block derang... baru pegi sama2.... back then tak ramai ada/pakai hp... kitorang masih lagi bergayut kat public phone yg hazab tuuuuu... ohhhhh.. kenangan public phone..... hahahhahaha....

pegi library is a must... eventho I am not that rajin to read books... tapi I pegi juga.. because my frens suka lepak library... ahahahhahaha.... ehh.. i rajin juga la baca buku.... tapiiiiiiii...... banyak lagi cuci mata dari baca buku.... ahahha.. tapi hampehhhh.... bukan ada org sangkut ponnn.... dah muka sememeh... sape nak sangkut kann.. hahhahahahahaha....

dapat keluar pegi town is the best.... dah ler nak keluar kene date cukup2 4 org... sbb tak nak share taxi... kat sana taxi dia taxi sapu.. so kalau tak cukup 4 org.. nanti taxi akan berenti utk amik org lain... kene yg org busukk... nangis tahan napas sambil nak gelak2kan each other padan muka! ahahhahaha..

thennnn... beratur pulak dekat bowling alley... trust me, bowling tuh... penuh dengan kami2 je okayyyy... lepas tuh pulak memenuhkan cyber cafe...... zaman IRC... ahahah... derang2 yg ada bf dah fly ni.... mmg IRC is a must.... for me, kadang2 i pasrah je la... keluar dari channel yg ramai org... sbb nak bg chan kengkawan yg ada bf kat channel tuh... kadang i dok borak ngan tah sape je pon... hahahhaha.... bongok2 camtuh pon.. life was at its best time tuh.... takder apa nak pk sangat... dok kat kuantan plak tuhhh... mmgg... haishh.... idup ngan kengkawan je.... tapppiiiii... sangat2 happening! ahahhaha

kan dah kata... sangat KLMJ kannn.... banyak sangat benda best time kat MCC tuh.. I always cherish my time there... the best time of my study life....

MCC Fall 96'






all of us excluding Tin, Sue and Azra... ahahahhaha


ketahuilah bahawasanya... I is sangat nak balik dah time ni tapi sempaaatt lg bergambo!




thanks guys... for being part of my valuable memory ... and still being a great fren till now... :)

No comments: