Wednesday, January 26, 2005

The One With the fruits????

I received an email today.... and I think I read this somewhere before...

"Salam bahagia...Maaf Mat tumpang tanya kepada korang.. ada tak cewek2 disini atau galfren anda yg menghadapi masalah kemurungan ini.. ? Aha.. ada yg mengangkat tangan nampaknya. Seringkali cewek2 semua tak ambil kisah kan.. tapi untuk pengetahuan cewek2 yg rupawan semua.. orang jantan ni sebenarnya amat ambil kisah bab ni.. al-maklum le tempat berpaut... tak de sapa nak berpaut pada dahan nan rapuh, itu la bidalan rang tetua yang penuh makna tersirat. Untuk education pada teens semua, izinkan Mat beri sedikit sebanyak maklumatSebenarnya masalah buah betik kecil bukan kerana pokok tak de baja.. tapi seringkali kerana memang dalam famili adik beradik semua gitu.. Cuba u tengok sedara mara suku sakat.. dan bandingkan saiz2 mereka.. sama je kan.. adik pun gitu, kakak pun gitu, mak pun gitu, mak penakan pun gitu.. But now u have to make a different to ur fruit.. coz jantan2 semua... U ASKED FOR IT

Semasa remaja, badan wanita mengeluarkan estogens yg unik untuk tujuan perkembangan buah betik yang dikeluarkan oleh pituitary gland. Jumlah yg dikeluarkan menentukan saiz, bentuk, dan pertumbuhan buah betik anda. Ini lah faktor penentu samada besar atau kecilnya buah-buahan anda. Bila wanita di akhir remaja dan melangkah ke alam wanita jelita, pengeluaran estrogen berkurang sedikit demi sedikit dan berhenti. Namun ketika mengandung, estrogen kembali aktif pengeluarannya. Itu le sebabnye buah betik anda membesar secara sementara ketika itu... dan ketika ini mata suami anda terbeliak memandangnyer.. macam baru kena ombak Tsunami je... he he he bahagianyer

Bagi kebanyakan kaum lelaki .. akan mencari-cari dan memilih buah-buahan yang banyak isinya... dan itu adalah normal.. bilang sekali lagi NORMAL.. bukan gatai merenyam... so siapa yg punya buah betik yg menarik saiznya normally mendapat perhatian .. Dan kasihan kepada buah manggis dan limau.. mereka mengalami kemurungan kerana kurang mendapat perhatian berbanding buah tembikai susu dan mempelam harum manis.. Namun kecantikan wanita bukan hanya terletak kepada itu semata... banyak lagi aspek lain... itu Mat tak nafikan.

Banyak wanita seluruh dunia menjalani pembedahan plastik, implants, menyapu krim, dan menelan pil, dan sebagainya dalam usaha memperolehi saiz yang membahagiakan.. ada yg kecil nak dibesarkan dan ada yg dah jatuh nak dinaikkan semula.. Dan atas syor doktor elakkan dari pembedahan atau membeli krim atau pil yang dibuat dari bahan kimia dan steroids dan bukan dari bahan2 semulajadi... kerana takutkan side effects Krim atau pil pembesaran dari bahan semulajadi kebanyakannya datang dari tumbuhan seperti ginseng (ginseng cina, ginseng siberia, dan ginseng panax), akar astragalus, buah cayenne, biji guarana, wild yam, dan berbagai lagi akar2 tumbuhan.

Oleh itu.. jangan biarkan penderitaan ini berlanjutan. Tingkatkan keyakinan, sempurnakanlah diri mu.. jauhi kemurungan.. besarkanlah buah anda sewajarnya kerana jantan2 semua mengimpikannya. Terima kasih... berikan tepukan"

Ampeh kan? tapi... btul ker seme laki gituh aa?? Tuh dalam category normal ke.. pervert? hahahaha...

No offend ppl!

chaloss...!

7 comments:

zaini said...

just say BREASTS dammit! tak payah la nak ganti ngan pktaan2 lainnn... :))

obscene sgt ke perkataan 'buah dada' tu? kalau ye, baik takyah buat cite pasal tu langsung.

Anonymous said...

Jadi, awak punya buah-buahan yg mana satu? limau mandarin? limau bali? or watermelon? or durian?? :P

Lenny said...

tuh la tuh zaini.. konon bersopan... tah hape2 tahh..
aku dah 2 ke.. 3 kali baca menda nieh.. kali nieh terus post!

aik.. tanya aku category apa plak...
caner nak jawap tuh zaini? hahahhahha

zaini said...

durian kot. macam madonna tapi lain sikit :))

afza said...

1st paragraph tu aku kene baca 3 kali. ahaks... otak aku baik, sebab tu la tak leh compute bahasa putar alam nie.

pengakuan nie: guys mmg slalu notice bende nie first. but lastly, kalo dah jatuh cinta, sume tolak tepi beb...

zaini said...

tak payah buat pengakuan la apza. it's a known fact :p

tapi kalau ko nak buat pengakuan ko gay ke... haaa... itu valid la kalau ko nak guna pkataan 'pengakuan'

Lenny said...

wah... apza telah memberikan pandangan...

camtuh erk apza... chenta punya pasall.. seme tolak tepi erkk...

love is a strange thing i suppose... hehehhe...