Wednesday, July 04, 2007

The One With the... work work and work!

Huhuhu... still kat opis lg nieh... tapi bukan kat opis sendiri..
dah pindah kat opis hubby dahh...

huhuhu... penat tauu... org pakai baju baru,
siap mekap2 tau arini... konon nak g dating..
tapi tgk laaaaaaaaaaaa........
aku stranded kat sini .... seme work work work punya pasal la niehhh...

Baby,
camni.. bulehkah I claim barang sekeping dua purse atau wristlet?
hahahhahahha.....
ngada kan bini u nieh??

iksshh... boringlahh... bila nak abis keje nieh..
nampak gaya... cancel la movie niehhh...
huhuhuhuhu...

:(

tapi.. apa2 pon... tetap nak bergambo jugakkan..
and tetap menteeennnnnn sengeh kerang busukkuuu.... hahhaahha

3 comments:

Ummi Qais said...

alahaii..sabar yerrr...nanti Yang akan bawak awak pi sopping2 ker..lagik best kan?? akakakak

jom kita blasah tgk movie berdua nak kalu huby2 kita taknak tgk citer yg kita nak tgk...ok tak?

...$weE+ 666... said...

keje sampai bila pun takkan abis dear... tension sey ckp pasal keje, tapi kalau takde keje cemana lak? no money, no talk la kan... hehehe...

Lenny said...

ika : hahhaha.. shopping? erm... not at the moment kot... tunggu g bali la... walaupon tak tau nak shopping apa.. tapi nak pegi gak shopping! hahahha..

zz : mmg kan? tapi.. no keje.. no money... no talk laaa... huhuhuh