Monday, October 26, 2009

The One With the keropok ....

Kesian laki aku berusaha dier carik kopok lekor..
ada org cakap kat CHow kit ada best..
pagi2 la bgn pegi chow kit nak carikkan bini dier ngidam..

rasa dier... ok..better la dari yg cap tepung slalu beli tuh..
cuma... dia cam ada yg kurang.. tapi.. dalam pada ada yg kurang tuh.
i think i ate 3 batang yg panjang tuh kot.. (dah potong2 la of course!)
hehehhehehe... matilaaaa kimpah!

Thanks Baby,
susah2 carikkan kopok utk i...
thanks so much !!!!

luv luv luv luv luv u so much!

ok.. ini adalah entry mengada jd kalau ada yg nak muntah cepat2 tekan butang X tuh..
jgn marah yeee..
ahahhahaha...


6 comments:

genny da bomb said...

ooo dah dapat ek..so dh tak ngidam lagi dah la ni ek hehehehe

biqque said...

ko pregnant lagi ke?

ila de cute said...

babe, time peknen le amat sesuai untuk mengada ngada...hehhe

Lenny said...

genny: a ah.. dah dapat... sedapppp.. suka suka suka.. tak cukup bley mintak lagik hubby kata..nanti dier try carik yg lagik sedapp... best best..

biqque: haah la biqque.. hehehe..

ila: tuhla pasal.. weih.. jam ko nieh.. bila nak amik nyer.. ada kat opis nieh haa...

JuJue said...

tadi aku makan kopok leko gak..punyaaaaaa lah tingat kat ko lenny! tapi disebabkan sos nyer macam aku cicah air suam...cehhh terus lupa segala2 nya. yang keluar hanyalah caci maki dari diriku!!

biqque said...

wah bahagianyeeeee congrats!