Friday, January 28, 2011

The One With the Cakap malam dengar2, cakap siang pandai2 lah pandang2 yee..!

hehehe... pandai tak i nyer BM? best kan...:D ahhahaha... (padahal siap gugel) tengkiu en gugel..:D

last wednesday I terpaksa amik cuti emergency. Gara2 nak siapkan hal2 domestic helper I ler... hahaha.. ke sana ke sini ... so.. ended up settle seme dah pukul 3.30 ptg.. merasa!

Al-kisahnyer.. nak citer lah.. pas I amik surat kelulusan, I kene pegi FOMEMA plak.. so.. kitorang pegi lah FOMEMA kat Pusat Bandar Damansara. Then kan kene buat bank draf RM190 kan? So.. dua org laki bini nie pon cepat2 la turun pegi bank kat bawah tuh buat bank draf...

Masa tuh dah dekat kol 2 kot.. perut i dah bunyik2 tak berapa manja.. skit lagi bertukar ganas... so.. sampai kat bank i bgtau en zamzari.. i nak pegi beli waffle dulu.. so.. i pon kuar la balik dari bank..

bley tak pastuh.. akak2 kat counter bank tuh telah mengumpat i...hahahah.. sbb tak tau yg en zamzari tuh.. ada hubungan intim dengan i.. ahahaha.. lawak ok..

bleh tuh cakap kuat2... satu bank bleh dengar.. sbb bank tuh kecik je..

"budak rambut karat cam beyonce tu.. ingatkan dayang nurfaizah.."

pastuh tah apa lg tah dier kata2 i.. en zamzari nie leceh skit dier tak nak elaborate further.. tapi katanyer.. derang kata i nie dayang nurfaizah... bley? ahahahhaha...

hahaha.. tapi lawak lah kan.. lepas syok2 derang kata2 i tuh.. tetiba i datang balik.. pastuh dok suap2 waffle kat en zamzari.. ahahhaha... mesti terkedu akak2 tuh.. cam rasa..."alamak.. kantoiii guwee!" hahahha... itulah kak.. lenkali.. cakap siang pandang2.. cakap malam.. dengar2... kan dah termalu sendiri...:P

heheh.. tapikan.. kenapa Dayang? kot mana yg sama pon i tak tau.. kesian dayang kalau tau mesti nangis guling.. pehal plak dier di samakan ngan I kan... huhuhuhu...

Dayang, jgn nangis yee.... :D

u ols tgk ni... kat mana yg sama nyer?

Dayang 1 (pics was googles. credit to the owner!)


Dayang 2 (pics was googles. credit to the owner!)


Dayang 3(pics was googles. credit to the owner!)


Me 1

Me and Aish : matila dayang lagik nangis, pompuan beranak 3 nie di samakan ngan dia... huhuh.. cian Dayang

11 comments:

Nurul Aznil said...

Salam,

OK la Dayang pemes.. sora sedap.
kena kat me, oreng-oreng kampung me kata me macam Maya yang nyanyi lagu Bunga-bunga matahari... adeh~

Filla ~ Kasihs said...

hahah... ko lagi cun dari dayang..amacam? dayang dgr bunuh diri tak?

Biqque said...

sah2 dayang nangis tgk aset ko hahahaha!

Miss Moon said...

akakakakk wey nko lagi putih la dari dayang

len nanti nko pakai t shir merah nko pastuh pakai slirt pendek nko tew duk amik gamba cam dayang tew akakkaka misti ala ala sebab baju dah sama rambut kaler pun sama ekekek

matasipit said...

oklah tuuuu.. dayang ok whaattttt! ehehheh u shld be proud ehehehe.. i sukaa! ehehehe :)

Lenny said...

nurul: eh.. maya pon glamer apa... tp.. i rasa u comel lg lah..

filla: wah.. statement camni.. mmg ko lah BFF kuuuu.... hahahahha... sabo je lah..

biqque: errrkkkk.... no comment.. muahahhahaha...

moon: hahahha... baju ngan rambut bley gak kan.. buat cam jd nak dekat sama.. ahahhaha.... ok perasan di situh..

ninie: lenny tak kata dier tak ok.. tapi kesian kat dier la... tak pasal di samakan ngan lenny yg sungguh sememeh nie..:P

chics said...

Haaa kan dah kantoi kak,motif dayang? aku rasa kau lagi chantek dari dayang :)

Aapitz said...

nie version dayang yang voluptuous okay...

bunga said...

jeles la dayang jap g lau bc entri ni

Ann Azies said...

hahahha.. mama vogue..
nih ikhlas gi taw nih.. ko jangan kecik hati ye..
ko lagi da vogue da boom dari dayang NF tu..
solid molid leleh siut.. tu anak 3 tuh... hahhahahhaa..
aku ketawa guling2 tengok DNF merawong pas nih..

Baby Lyana said...

ahahah twin

i pun selalu disamakan ngan dayang...time i rambut karat dulu la....(sib terror nyanyi lagu dayang)