Tuesday, July 27, 2010

The One with another sad day...

saya sangat sedih hari ini..
nak kata saya merajuk, tidak...
nak kata saya marah, tidak..
kecik hati... mungkin...

tapi kenapa? sebab apa nak kecik ati?
soalan yg sukar di jawap...
kerana... jawapannya samar...
yg pasti.. perasaan itu ada...
ada di dalam hati yg sedang resah..
sedang gelisah...

bukan mahu menyiksa diri...
bukan juga mahu menyiksa rasa..
namun sudah lahirnya saya begitu...
hidup, penuh dengan perasaan...

awak,
saya tak suka rasa macam ni..
awak boleh tolong saya kan?
awak boleh tolong saya buang rasa macam ni kan?

saya tahu awak boleh... sbb awak mmg boleh buat apa saje..
saya tahu awak boleh sbb awak kenal saya..
awak tahu kesukaan saya.. awak tahu kegembiraan saya..
awak juga tahu kesedihan saya..

awak,
dalam apa jua situasi,
saya perlukan awak di sisi..
dalam apa jua perkara...
awak terpenting dalam hidup saya...

so awak,
apa kata awak belanja saya icecream?
mesti hati saya rasa tak resah lg..
mesti rasa sejuk, nyaman... sedap..
mcm icecream jugak..

boleh kan awak?
arini saya ponteng diet aci?

hehehheheheheh...
cehs, ayat atas macam gempak dah..
gaya dah bleh jd dian sastrowardoyo dalam ada apa dengan cinta..
skali... nak buat ending tatau... hahahah.... pastuh tetiba dalam puasa2 nieh teringin makan icecream plak...

erm.. baru kol 10 dah pk nak buka apa ptg kang.. hahaha..
peringatan utk diri sendiri, jgn gatal2 bukak blog masakan ke apa ke...
jap lagik terliur.. sendiri tanggung..!

2 comments:

JuJue said...

ko posa ekk.. aku posa gak smlm..haiiyooo rasa macam 18hari tak makan...

Lenny said...

ha ah.. aku dah selamat dah abis ganti... huhuhuhu....

kembali normal..:D