Wednesday, February 23, 2005

The One With the birthday bash v1

Friday, 18.02.05

HEPPI BESDAY NOK NRUL SI MATA BIRUUUUUUU!!!


Picture 026

Ini Nurul Fathiyah Abdul Muen dengan Lenny time Lenny nak nikah. Nurul temankan Lenny yg nebes tak hengatttnyerr.. baikkan Nurul nieh kawan2? hehehe....

Nyeh, entry nieh mak cipta khas utk ko nyeh.

Mak disini ingin mengucapkan selamat hari jadi yg ke 26. Semoga ko di panjangkan umur dan di murahkan rezeki dan sentiasa berbahagia dengan si botak kesayangan ko.

Mak sebenarnya nak buat tarikh posting nie back-dated tapi nanti APZA akan menyebok2 kata mak penipu.. tapikan.. harus la mak tak kisah kan? vasss je la... blog mak.. sekati mak la khannnn???

Bak kata Din, walaupon besday ko terpaksa di sambut dalam keadaan yg serba kekurangan kat Nailis tuh.. di harapkan ko tetap berbahagia di hari tersebut dengan baju mickey mouse mu dan attitude yg penuh cik sop.. perlu ke cik sop time besday nieh nyeh?? kosser tauu (tiru gaya katik ngan tangan2 nyer sekali)

Aku sebenarnya very the takder mood okay.. tak tau pesal.. tapi aku cam nak gak post pasal besday ko.. yg di sambut bersama kelahiran kete baruku itu... hehehe.. nanti aku sure ingat besday ko.. sbb time tuh la aku sengkek nak bayar insurance and road tax... hahaha... eh.. aku still utang ko besday present.. :D

utk nok2 sekalian.. aku akan upload gamba esok kay? very the tak sempat nak bawak digicam arini.. sowiiee aaa...

i lap u ols... muahhss.... and meooowww to din..

:))

5 comments:

Anonymous said...

nyeh...
demi mase, mak sgt terharu dan terkontang kanting dalam kegembiraan yg melampau2....
nailly's adelah de vass dgn sume tetamu lbih bergaya dr aku yg sungguh cik sop dan mickey mouse....
mak tak kesah la nyehh.. celebrate atas pokok pun takpe asalkan dapat spend time dgn korang...
uhukkss... me so happy...

Lenny said...

may our frenship remainszzzz forevahhhh..... muahs

Anonymous said...

cik sop is in.. hahahaha

Anonymous said...

nyeh...muka aku naik jerawat nyehhhh!!!

Lenny said...

cik sop the blueyed... hahaha.. dier yg b'day girl.. dier yg paling cik sop.. hehehhe