Thursday, March 03, 2005

The One With the car key....

Yesterday at around 11am, Nazham msg me..

Nazham : Lunch ngan Nrul nok..
Me : Bleh.. die kat ne?
Nazham : Die kat umah... kol 12 dier datang amik aku kat opis.. nak makan ikan bakar kat BSN..
Me : ha.. ok ok.. aku tau tpt tuh... kang calling2 laa... katik pegi skali erk?
Nazham : ha ah.. katik ngan din..
Me : Okies.. see u..

Later, around 12++... my phone rang...

Nrul : Nyehhhh..... mak tertinggal kunci dalam kete bleh?? Mak geram sesangattt... bodooooooooo...
Me : Laaa.... ko kat ne nieh? camner bleh tertinggal kat dalam kete?
Nrul : Kat parking lot sebelah Grand Maya... aku tgh cakap2 phone tadik.. pastuh terlupa amik kunci terus je aku lock... bodohnyer akuuuuu... eiii... gerammmmmm..
Me : Laaaaaaaa.... bes tuh camne nieh?
Nrul : Ko ada pembaris panjang tak? Aku tau bukak kalau ada pembaris...
Me : Ok ok..nanti aku bawak... aku turun skang..

So, dengan machonyer aku turun la.... bawak purse, handphone.. and a long ruler!! hahaha.. seme org yg selisih pandang semacam.. mamat satu opis ngan aku pon cam confuse aku bawak pembaris nak g lunch.. bleh? Ches... hilang ke-macho-an aku arini.. chesss...

Dem.. the weather was dem hot.. and I have to walk like.. jauh laaa... dah ler derang nieh park kete jauh ok? hehehe.. bebel plak aku kan..

Sesampai je.. Katik ngan Din pon dah sampai.. then.. Nrul took the ruler and started doing aksi2 McGyver nyer... hahaha... pastuh tak menjadik poooonnnnn.... tak cukup power la ko Nrul... Lelast, dier call adik dier... suh antar spare key.... kitorang pon pegi la makan ikan bakar.

Cian Nrul.. takder mood nak makan...

Anyway.... eventho aku bawak ruler g lunch.. Din tetap rate aku 9/10 smalam.. hehehe... Bleh tak bila aku citer kat Yang dier kata cam....

"La... biasa je I tgk... Seen you better than that..."

Sabo je la laki aku nieh kan.. tak bagik morale support langsung... huhuh..





4 comments:

Anonymous said...

baca ikut style cik rodk dlm drama isma -> "your shirt match the surrounding, and luv it la ur white pant.."tapi nyeh...kalo ko pakai tudung yg vog smlm haruls la 10/10. ekekek kalo pakai mcm paris, harusla 10/10 ok. alahai...anyway nrul, kete ko dah selamat ke?hopefully dah ohkeyy..

chics said...

Mmmgla die cakap camtu lenny, dah malam-malam tido skali..hehehhe

Lenny said...

din: wahh.. nak score full mark tuh... mak mmg khelless... dah lama tak pakai yg paris tuhhh... hahaha... takder aktivitas dah kot...

chics: hahahha... tuh ar pasal kan? sabo je laaaaa....

Anonymous said...

eh eh..lenzz..aku lupa nak memondanz...

"alif...i luv yaaaaaaaaaaaaaaa"

ok dah!


heheh