Monday, May 24, 2010

The One With the 32nd birthday

Yee... mmg ini entry dah sangat basi... tapi, sbb dah cakap in previous entry, besides entry ni dah dok dalam list, tinggal nak post, maka ai yg bz pon cepat2 la tekan butang post aci? hehehe..

I've just (just ke, in denial tul!) turn 32....
And if you as me what is the feeling of being 32, I would say...
I've nothing to complaint... everything is good.. life is good for me..

I'm surrounded with great ppl around me...
family.. frens.... colleague...
a very supporting, loving and caring hubby(wah.. jek sangat tinggi..hehhehe.)
and 3 little kids (eh, little ke?)....

Alhamdulillah...
Syukur atas kurniaan Mu..

Being 32, I couldn't ask for more..
Syukur.... hope to get more blessing.. anyway.. ehhehe..


Baby,

Thanks for the great gift!!!
Bini you tgh syiok sendiri dapat present ni...
ahahhahahha..

Thanks luv!! I love u... muahs!

Since on the day itself tak sempat potong kek sbb rushing nak balik kg prepare for the aqiqah, kek ni potong lps abis kenduri seme....

Me with 3 kiddos.. mind rupa mummy yg comot ittew..

Daddy said... no pics of me plsss... (cehs.. cam paparazzi plak mummy amik gambo)

Gambo nie.. bukan nak tunjuk ai tgh bfeed ye.. nak tunjuk telinga.... nampak tak?? hehhee.

Haaa... nie close up... TQ Baby, for the GIA diamonds... hahaha... ok mummy stop beranak dulu.. kang parah pocket daddy.. hehhehehehhe...


2 comments:

azdra-azdra said...

happy birthday dear.. aku masih muda lagik.. walaupun bulan 7 nih baru masuk umur itu.. hahahahah.. tapi aku tetap muda lagi dari ko.. heehehhe..

semoga murah rezeki dan dilimpahi dengan keberkatan sehingga akhir hayat..

aminnn

Lenny said...

fara: tq laling... a ah.. ko muda dari akuu.. ehhehehe.... ko bulan 7 baper aribulan ek?