Monday, June 14, 2010

The One With Happy Belated besday!

Sebenarnya entry ini adalah sangat basi... dah berkulat dah agaknyer..
hehehhe.. tapi takper... sbb ada sesuatu dalam entry nieh yg menarik..
maybe bley bikin few people jealous maka ai pon update juga...
bley tak alasan camtuh? bley kan walaupon adalah agak keji.. hehehe..

However, motif utama adalah nak wish Katik, Ina and Fifi..
Happy belated birthday....

May all your wish come true.. and may happiness always..
I pray that you'll find your true happiness...
and may your life be blessed with wonderful things you could ever wanted.

Thank you for being really great friend for me..
being there for me and my family..
thru thick and thin... true sadness and happiness..
thank you again!

It is such an honour to be your friend!

on additional note, to ina and fifi,
sorry we can't make it to your celebration... sorry nyeh...
we'll hang out some other time yah?
nonetheless, i bet it was a great celebration!

Katik,
thanks for inviting us... we had fun...
and we definitely are full..
rasa cam aku makan sket je tapi apsal kenyang..
maybe due to McD yg aku dah makan earlier..
kononnyer alas perut tapi cam terkenyang plak..

sorry aku curi your lime light.. ahahaha...
aku totally lupa yg theme arituh blue.. merasa pakai merah kan..
apapun... aku tau ko sayang aku jd ko tak marah la kan..:D

best la sesekali buffet supper camtuh..
dapat plak jumpa pak nil..

oh aku blom bgtau alya..
kalau dier tau sure makan hati...
so.. entry ni tak bley tunjuk kat dier..
tapi esok2 kalau dier dah reti baca and tgk nieh... masakla aku nak menjawap..
bley tak bg alasan ... mummy nak g dating ngan daddy...
aci kan??

ni pasangan pengantin lama yg tinggalkan 3 org anak kat umah konon2 nak dating..

Aku buh gambo nie, takder la nampak sangat aku out of theme kan? seme cam theme carca marba...:D

Tgk muka seme2... happy je amik gambo ngan Pak Nil!


Rocel.. siap buh tgn atas bahu lagik... Ai jeles ok!

4 comments:

Biqque said...

BESARRRRRRRRRRRRRR punye :)

Unknown said...

wahhh kalo bole makannn semua suker. hehehe

sitynuress said...

ahahhahah
aku tak nampak mende lain dah
aku hanya nampak DUA GUNUNG MEKAR!! ahhahahaha
adoiiii
abis pandangan aku tuk sebulan hahahahahahha rabun sedikit :P

Lenny said...

biqque: hahahha.... i know what u mean.... tak dapat tulun..

jujue: tuhla... kalau suh makan.. laju je seme org..

sity: nak wat camner.. gunung penuh ngan air.. tuhla bertambah mekar... payah tul aku nak buh gambo skang... mmg seme la mekaaarrr camtuu... ahahhaha.... ko sabar la jd rabun sementara aku masih dalam production nieh ek.. ahahhahaha:D